2013(e)ko urriaren 6(a), igandea

ROSENTHALEN ESPERIMENTUA


KONPONBIDEA: Lehenik eta behin, irakasleak ez luke bere iritzi propioa erabili beharko ikasleak tratatzerako orduan. Alde batetik objetibotasuna nagusitu beharko litzatekeelako irakasle-ikasle harremanean eta bestetik ikastetxean ikasten ari den pertsona orok eskubide berak dituelako jasotzen duen heziketarekiko. Kasu askotan, irakasleek ez dituzte beraien asmoak kontrolatzen eta horrek arazo larriak ekar  ditzake ikasleen errendimenduan. Maila ona duten ikasleek, lana egiteari utzi diezaiokete eta maila baxuagoa dutenek beraien buruarengan konfiantza gal dezakete beraiekiko atentzio urriagatik. Horri aurre egiteko, irakasleak berdintasun osoz jokatu beharko luke ikasgelan dauden ikasle guztiekin. Arreta maila bera eskeiniz eta behar dutenean laguntza emanez. 
Bestalde, maila altua duten ikasle batzuk beraien buruengan konfiantza gehiegi jartzen dutela eta, pixkanaka beraien errendimendua jeisten joaten da eta horren aurrean irtenbide egokiena egunero lana egiten jarraitzea litzateke. Maila baxuagoa dutenei erreparatuz, askok bere buruarengan sinisteari uzten diote, eta horrela ikasketak jasangaitzak bihurtzen dira beraientzat. Arazo honen aurrean, irakasleak ikaslearen motibazioa sustatu beharko luke.

1 iruzkin:

  1. Kaixo.
    Orain 110 posti erantzun behar diedanez, erantzun bakar bat denontzat, amaieran bakoitzarentzako zatia
    ---------------------------------------
    TITULUA IPINI BEHAR DIOZU MEZUARI
    ---------------------------------------
    Idatzitako guztietatik ideia batzuk iruzkinduko ditut, sakonago pentsatu beharrekoak. Ez hartu txartzat, ideia interesgarri ugari baitaude; baina denei erantzun behar badizuet, horrela baino ez dakit egiten.
    -
    Ez du ematen gehiegi eragin diozunik, Iñigo.
    Hurrengoan gehiago landu behar duzu (ideiak argiago, sakonago eta ondo eta argi oinarrituta)




    ErantzunEzabatu